Wednesday, 30 November 2016

Episod baru.........


Assalamualikum...

30 November 2016...kembali lagi aku ke dalam arena blogger ni...setelah sekian lama menyepi dan menyendiri. Bukan untuk menidakkan kehadiran dalam alam maya ini...tetapi kesibukkan melanda dan beberapa lagi perkara yang tidak dapat dielakkan, membuatkan aku terpaksa memencil diri seketika.

Kehidupan...sememangnya memberikan makna dan pengertian yang amat luas bagi kita. Masa kini, masa akan datang takde sape pun boleh ramalkan...ye tak... kot-kot bila berjalan sorang sorang...tetiba terjatuh ke...mana kita nak tau kan... takdir Allah...hanya Dia yang Maha Mengetahui. Ntah lah...apa yang aku cari selama ni memang susah untuk aku capai...bukan tak mustahil tapi mungkin mengambil masa yang lama untuk aku cari maksud sebenar kehidupan yang aku cari selama ni...

Moga permulaan hari ini membawa kepada jalan untuk aku terus langkah kehadapan...

Assalamualikum...
Pejabat UTC Perak

#kehidupan #utcperak


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...